Mina sidor
- Starta Bankid-appen i din mobil
- Tryck på 'Skanna QR-kod'
- Rikta kameran mot QR-koden
Välkommen till Mina sidor
Mina sidor är inte tillgängligt den 27 november mellan kl. 18:00-22:00 på grund av systemunderhåll.
För dig som loggar in med BankID rekommenderar vi att du använder mobilens standardwebbläsare för att funktionen ska fungera korrekt. Om du har en iPhone så ska du använda Safari. Om du har en Android så ska du använda Chrome.
Loggar du in via en dator rekommenderar vi att du använder Edge, Chrome, Firefox eller Safari som webbläsare.
Är du hyresgäst?
Här kan du ta del av information som rör ditt boende som kontrakt och hyresavier. Du kan dygnet runt skapa ärenden och boka tid i tvättstugan. Här kan du även söka lediga parkeringsplatser och förråd i ditt område.
Nu är det enklare än någonsin att nå oss! Med vår nya chattfunktion kan du skriva med Kundcenter i realtid. I chatten kan du få hjälp med alla typer av frågor om din bostad som Kundcenter vanligtvis hjälper dig med. Chattens öppettider är vardagar 10-15. Klicka här för att komma till chatten.
Söker du lägenhet?
Här kan du registrera dig som bostadssökande genom att skapa en intresseanmälan. Du kan även välja att få prenumeration via mejl när det dyker upp en lägenhet som matchar dina önskemål. Klicka här för att läsa om vår bostadskö.
Om du har problem med din inloggning och inte kan logga in med Bank-ID eller personnummer och lösenord kan du kontakta kundservicebostader@telge.se.
Felanmälare i kommunal verksamhet?
Här kan du som arbetar i Södertälje kommuns verksamheter skapa ärenden och ta del av information som berör er. Du loggar in med användarnamn och lösenord som är kopplat till er verksamhet. Saknar er verksamhet inloggningsuppgifter hör ni av er till oss på tf-it@telge.se.
Obs! Mejladressen är enbart för inloggningsuppgifter och eventuella problem vid inloggning för kommunala verksamheter. Vi kan tyvärr inte ta emot ärenden den vägen.